Четвер, 28 березня
Ми у соціальних мережах:
Групи управління
s
01 червня 2018

Круглий стіл

Фахівцями Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області 30 травня 2018 року в приміщенні Нововолинської міської ради було проведено «круглий стіл» із представниками органів місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання щодо підвищення рівня правової обізнаності у сфері захисту прав споживачів та повноваження Держпродспоживслужби. Вступне слово на «круглому столі» оголосив заступник начальника ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області Кожевніков Геннадій Геннадійович та заступник міського голови Громик Олександр Іванович.

 

На виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року начальник управління захисту споживачів Хмарук Тетяна Євгенівна, начальник відділу ринкового та метрологічного нагляду Семенюк Ольга Вікторівна, начальник відділу контролю за обігом засобів захисту рослин Климчук Світлана Леонідівна, начальник відділу санітарної охорони території Орел Назар Анатолійович,  начальник Нововолинського міського управління ГУ ДПСС у Волинській області та інші спеціалісти Держпродспоживслужби   надали змістовні роз’яснення для працівників органів місцевого самоврядування щодо організації роботи спрямованої на підвищення рівня правової обізнаності серед населення щодо споживчих прав та механізмів їх захисту. Суб’єктам господарювання надано пам’ятки, якими слід керуватись при здійснення торговельної діяльності.

В ході заходу акцентовано увагу на важливості створення та забезпечення належного функціонування консультативно-інформаційних служб «гаряча лінія» з метою надання споживачам консультацій та роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів; розміщення на веб-сайтах окремих розділів для висвітлення актуальних питань щодо діяльності з реалізації державної політики у даному напрямку. Учасники «круглого столу» обговорили права споживачів при придбанні товарів належної та неналежної якості, механізми захисту таких прав; з’ясували, на що слід звертати увагу при купівлі товару та наданні послуг; як правильно оформити звернення до контролюючого органу у разі порушення прав споживачів та інші актуальні питання.