Субота, 15 грудня
Ми у соціальних мережах:
Групи управління
s
11 січня 2018

ПОСЛУГИ ПЕРУКАРІВ - ПРАВА СПОЖИВАЧІВ

 

Щоразу, відправляючись в салон краси або перукарню, ми очікуємо чарівних змін у зовнішності. Кому ж не хочеться стати привабливішим, підкреслити всі свої природні достоїнства і приховати недоліки. Але іноді, поглянувши на себе в дзеркало після роботи майстра, раптом розумієш, що дива бувають тільки в казці і найголовніше виною «такої краси» є майстер, якому ви довірилися. Та ще витрачений час, гроші...

У цій статті ми дамо деякі поради, які стануть в нагоді вам як споживачам послуг перукарень, допоможуть вирішити деякі проблеми.

Питання якості продукції та правильного  вибору на ринку торгівлі, є нагальним і цікавим для широкого загалу споживачів. Сьогодні усім надається можливість вільного вибору перукарських, манікюрних та педикюрних послуг, здобуття інформації та знань, необхідних для прийняття самостійних рішень під час отримання послуги.

 При наданні перукарських послуг  підприємства і фізичні особи (виконавці) повинні забезпечити високу професійну етику обслуговування, культуру мови, доброзичливе ставлення до замовника, професійну грамотність. Зобовʼязані обовʼязково виконувати вимоги нормативної та технологічної документації, санітарно-гігієнічних правил та норм. 

Надання послуг здійснюється відповідно до переліку і за цінами, затвердженими виконавцем. Однак, не завжди сам споживач пам’ятає, що за отриману послугу він повинен вимагати розрахунковий документ, який гарантує відповідальність виконавця, та забезпечує уникнення конфліктів при вирішенні спірних питань. Виходить, що найпоширеніші форми недобросовісно наданих послуг, уможливлено внаслідок пасивної позиції споживача. Тому, принципово важливо знати, що відсутність розрахункового документу виводить набувача послуг поза межі правового поля, на яке поширюється Закон України «Про захист прав споживачів». Розрахунки зі споживачами проводяться через реєстратори розрахункових операцій, або видається квитанція за формою N ПО-Д-1. 

Оцінювання та контроль якості послуг перукарень здійснюється за допомогою аналітичних (мікробіологічних), органолептичних та соціологічних методів. Однак, субʼєкти підприємницької діяльності повинні практикувати постійне оцінювання рівня якості послуг з боку замовника, шляхом інформації зворотного звʼязку, щоб споживач в подальшому мав можливість правильного та компетентного вибору продукції (послуги).