П'ятниця, 29 березня
Ми у соціальних мережах:
Групи управління
s
10 серпня 2018

Про функції Держпродспоживслужби розповідали споживачам Рожищенського району

31 липня 2018 року в районній державній адміністрації фахівцями Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області проведено «круглий стіл» із представниками органів місцевого самоврядування, споживачами та суб’єктами господарювання щодо підвищення рівня правової обізнаності у сфері захисту прав споживачів та повноважень Держпродспоживслужби.

Заступник начальника ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області Геннадій Кожевніков розповів про повноваження Держпродспоживслужби у сфері захисту прав споживачів:

 

 

- Держпродспоживслужба офіційно приступила до своїх обов’язків більше року тому.  Ця служба об’єднала у собі функції більше 10-ти раніше існуючих служб. Так, на неї покладені функції і повноваження Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів, Державної санітарно-епідеміологічної служби, а також функцій: із здійснення державного контролю за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; здійснення державного нагляду у сфері туризму та курортів; із захисту прав споживачів виробів з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння; державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва та інше.

На виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року начальник управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Назар Орел, завідувач сектору контролю за регульованими цінами Олег Янюк, головний спеціаліст відділу безпечності харчових продуктів Катерина Коровіцька,  головний спеціаліст відділу реєстрації сільськогосподарської техніки Олександр Давидюк надали змістовні роз’яснення присутнім щодо організації роботи, спрямованої на підвищення рівня правової обізнаності серед населення щодо споживчих прав та механізмів їх захисту.

 

Акцентовано увагу на важливості створення та забезпечення належного функціонування консультативно-інформаційних служб «гаряча лінія» з метою надання споживачам консультацій та роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів; розміщення на веб-сайтах окремих розділів для висвітлення актуальних питань щодо діяльності з реалізації державної політики у даному напрямку. Учасники «круглого столу» обговорили права споживачів при придбанні товарів належної та неналежної якості, механізми захисту таких прав; з’ясували, на що слід звертати увагу при купівлі товару та наданні послуг; як правильно оформити звернення до контролюючого органу у разі порушення прав споживачів та інші актуальні питання.

 

 

Держпродспоживслужба покликана захищати права споживачів. Звертатися з питань пов’язаних із захистом своїх прав можна в Головне управління Держпродспоживслужби України у Волинській області. Необхідні контактні дані для споживачів та матеріали цікаві підприємцям можна знайти на сайті.